Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, Martina
Bakalářská práce se zabývá public relations a konkurenceschopností vybrané střední školy v Třeboni z pohledu zákazníka žáka a rodiče. Teoretická část popisuje public relations jako nástroj marketingové komunikace, jeho vymezení a charakteristiku, dále je zde popsáno základní rozdělení konkurenceschopnosti, psychologie reklamy a trhu. Empirická část zkoumá míru známosti, úroveň komunikace s veřejností a konkurenceschopnost vybrané střední školy právě z pohledu běžné veřejnosti ve sledovaném regionu. Cílem této práce je zhodnocení konkurenceschopnosti a vnější komunikace vybrané střední školy a navržení dalšího možného rozvoje dané školy ve sledovaných oblastech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.